ARTON ÅR TRETIONDE AGUSTI

Vårat internet har varit helt knäppt så har inte kunnat blogga.. Men nu är jag tillbaka. I tisdags fyllde jag arton. Min dag var bättre än bäst. Vänner och familj, Ni är bäst. Ni är så fina ska ni veta! Men de var ju skola ju, de är väll inte de roligaste, men jag och linda har ju kul ändå. Som linda skrev på sin blogg så har vi hamnat på Vattenvård A som vårat inviduellaprogram.. jaa bara de säger ju nått. Men då skulle tydligen vi ut till nån himla sjö och sen göra prover på vattnet.. och de gick ju.. bra..
Men iallafall, tack för att ni gjorde min dag BÄST!


Jaa bilderna säger ju lite. haha


Kommentarer
Postat av: Linda

hahah klockrent! Kommer nog bli mycket skratt av den kursen ialf, du är bäst emmy! <3

2011-09-02 @ 22:55:50
URL: http://lindanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0