I came to do my dance. I came to touch the town. Love slayer, causing nothing but trouble babe and I want more of it. If you aint heard about love, he’s a stone cold dream stealer.


Har inte kommit ner på marken än efter helgen, flyger fortfarande på moln haha, alltså de var sjuukt så himla grymt bra. SHIIT vilken konsert de va! Kan säga att de var ÅRETS BÄSTA DAG!! JJ var galet snygg och hans leende shiit där dog jag och kom till himlen direkt haha, och Britney alltå jag vet inte vad jag ska säga men att få se henne på så nära håll (var typ tre personer framför mig till scenen) de var sjukt vilken känsla, fick tårar för tänkte tillbaka på hur många år jag har stått och dansat och sjungit till hennes musik och sett videos och försökte klä mig som henne och klippte håret kort för hon hade de i filmen crossroad. Alltså vilka minnen och nu har jag sett henne TVÅ gånger, de är sjukt. Hon är min förebild och kommer alltid va. QUEEN B, you rock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0