we fell so far away from where we used to be. now we're standing and where do we go. when there's no road to get to your heart.




Snart ska man iväg på dans. Åh de är så himla mycket att göra där.. orkar verkligen inte. Sen har jag prov i turism imon, och de har jag ju pluggat på... nej de är som vanligt  kvällen innan. Sen har jag sång läxa och där har jag tappat bort texten.. men ska leta för den borde ligga i rummet.. problemet är var? Detta låter ganska typiskt mig alltså. Så ni som inte känner mig.. nu fick ni veta nått om mig, ni som inte ´fattar vad. Så kan jag säga detta: JAG SUGER PÅ ATT PLANERA.. OCH hålla reda på saker. Shit jag kom på att jag skrev att jag skulle skriva fem saker till om mig ju? Alltså bra minne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0