SJUNDE NOVEMBER

 


bild tagen i lördags, tog den från fridas fb.
Helgen eller lördagen kan beskrivas med tre ord, galen, random och grymt kul. De kanske blev fyra ord?
Men ni fattar. Igår var jag DÖD, de behövdes verkligen stora bokstäver för att beskriva hur trött jag var. Somnade redan vid halv åtta sen vaknade jag bara till två gånger, första gången var för jag ställt ett larm för att jag skulle se EMA men orkade inte resa mig så struntade i de sen en gång vid halv elva tror jag? För att ett himla brandlarm gick i vårat hus? Så himla typiskt men somnade om direkt sen sov jag hela natten men är död idag med.. konstigt nog.. Kul för er att veta detta.. JAA de är det! hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0