fem.

Har inget att skriva om, så jag tänkte jag kan skriva fem saker om mig eller saker som jag gör eller jaa ni fattar. Ni som känner mig vet nog dessa redan, men aja tycker sånt är kul haha.

ett. Jag sover med örronproppar. Orsaken till detta är att inga småkryp ska kryppa in. (hah fråga mig inte..)

två. Jag är mörkrädd, och då snackar vi mörkrädd. Jag får panik, skojjar inte.

tre. Jag hatar masker. Alltså folk som bär masker.  De kvittar om jag vet vem de är, de går bara inte. Jag klarar inte de, får panik, blir arg och kan tillomed börja gråta.

fyra. De första jag lägger märke till hos en kille är leendet, och de är ett plus om han har smilegrop. hehe

fem. Jag bär alltid solbrillor. Vet inte varför? Jag gör bara de. De har blivit lite av en grej sen trivs jag bra i det. Och sen är de inte många som gör de.

Så nu vet ni lite. Kan komma på fem nya imon eller nått? Så har jag nått att skriva om. De blir ju skit bra. Men nu ska jag nog gå och lägga mig. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0