_____________________________________________________________________________________________


Okeej? fina bilder.. eller kanske inte så värst va? Bjuder på två gamla bilder. Borde kanske lägga mig nu? Men är inte trött.. åh vad sånt är Jobbigt! Imon är de jobb hela kvällen.. kul.. Men sen på lördag blir de att fira min fina vän elin som fyllde 18 år igår. Åh vad kul de ska bli!!! Nej men om jag borde ta tag i mit liv nån gång?  Och ändå försöka sova.. jaja uf suger hatar de.. fråga mig inte hur jag kom och tänka på de helt plötsligt haha? Men HATAR de, gå inte handel för då är de ett tvång att starta uf.. och usch inget jag rekomenderar.. VERKLIGEN inte. Så alla där ute som har uf, jag lider med er, har ju de själv och näe usch vad trrråkigt de är. Åhh nej nu blev jag sur istället. Nej men herregud emmy.. näe nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0