Jaa vissa har tur, så enkelt är de bara...

Näe vad jag är avvis på Linda Karlsson.. för gissa vad den människan har gjort, jo de ska jag berätta för er hon festade eller var på samma natt klubb som Eric Saade i tisdags.. Ni kanske inte hörde vad jag sa.. ERIC SAADE kan ni fatta vad fuusk eller, Jaa de är verkligen fuuuusk haha! Jag vill också träffa honom ju! Sen vill jag säga att jag saknar dig vännen. De var så himla länge sen vi sågs nu, så hoppas verkligen vi gör de snart! För kom och tänka på när du gick in i fel klassrum eller när jag sprang in i fel klassrum, sen får vi inte glömma alla gånger då vi spelar HAHA då vi alltid failar när vi låtsas skratta åt nått annat när vi igentligen skrattar åt Jaa duu vet haha och sen när vi säger fel saker som slutslas Hahah alltså shhhhhiiiit vad kul alltså! Så ja vi måste synas nån dag tycker jag allt hörru! Tror de bara är du som fattar detta inlägg med haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahah emmy hjärtat! så söt du är å ja saknar dig sjukt mycket, demhär åren men dig har ju varit awesome och detta ska bli fett det med! Vi skrattar seriöst varje dag och gör alltid bort oss, men de bjuder vi på haha :D ERIC SAADE E SÅ ***** SNYGG JA DOG! MÅNS med för den delen! å vi e bäst <3

2011-07-31 @ 03:20:07
URL: http://lindanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0