_____________________________________________________________________________________________

Sitter i mitt rum med tända ljus och lyssnar på fin musik. Så himla skönt. De är då man mår som bäst eller kan slappna av för ett tag iallafall. Men tänkte skiva fem till saker om mig. Efter som jag skrev de för några dagar sen att jag skulle göra de. Så här kommer dom:

ett. De bästa jag vet är att skratta. De är en ån himla go känsla och de är ett ord som beskriver mig väldigt bra.

två. Nått jag mår dåligt över är när folk är ensamna (stavning), alltså folk som är utstötta. Mår riktigt dåligt så jag skulle kunna börja gråta. Får jätte ont i magen av de.

tre. Har nån himla slags hat, kärlek till hajar, jag HATAR dom men är väldigt nyfiken och vill veta saker om dom.

fyra. Min förebild, är britney spears. De har hon vatt sen 12 (eller de kanske är 13?) år tillbaka. Vilket är en lång tid. Men hon kommer alltid vara de.

fem. Jag är hemlärd dansare. hah de lät konstigt? Men menar att jag har lärt mig själv att dansa, har inte gått på nån lektion.  Utan tittade på britney dvd:er och försökte dansa som henne. Så jag har lärt mig själv dansa.

sex. Har spelat fotboll. Spelade i åtta år.

sju. Älskar "bling bling" haha alltså allt som glittrar. Och speciellt rosa saker som glittrar.

åtta. Hatar att läsa böcker. Bland de värsta jag vet. De går inte.. tror jag bara läst en bok och de var en som britney och hennes mamma har skrivit. Men älskar att läsa tidningar. Och en dröm gick i uppfyllense (stavning) när jag köpte mina första vogue tidningar.

nio. Håller på att bli vegitarian. Kan inte äta kött eller kyckling längre mår illa av de. Så håller på att lära mig att äta vegitariska saker. Och kan säga redan att jag är kräsen med mat, jag äter inte nått som kommer från vatten som fisk, räckor eller kräftor m.m. Sen äter jag inte korv, skinka, bacon (stavning hah) kassler (stavning igen haha) så nu äter jag typ inget ju? Så måste börja äta vegitarisk mat.

tio. Samlar på hattar. Älskar hattar. Vet inte hur många hattar jag har? Men ett antal iallafall. Och fler ska de bli!

Shit blev visst tio saker, aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0