LIVET.

Mötet igår som jag var på gick så himla bra, och jag hoppas verkligen att de kommer bli så bra som vi hoppas på! För de skulle bli så mycket bättre då och allt skulle bli så himla awesome. Säger som Linn nu, jag kör också en såndär typisk blogggrej just nu hehe.
Annars är jag så himla glad, jag och min bästa vän ska till london i juni med mia (nikkis mamma) och stefan också. Alltså TACK MIA, du är ju för himla bäst!
Nej nu måste jag ta tag i mitt liv, ska till stan senare men nu måste jag öva sång även att jag måste ta de lungt med rösten för är på väg att bli sjuk tror jag, men tänker sjunga ändå, fast ska ta de så lungt som möjligt.
Shiit vad text de blev nu.. hm de gillar jag inte direkt för att läsa är så himla tråkigt.. ska inte hända igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0