Måndag den 4 Juli - Amerikanska Nationaldagen.

Åh missade den i år.. Vi och kusinerna och några till brukar alltid fira den (eller iallafall så länge jag kan minnas) genom att grilla hemgjorda burgare och sjunga deras nationalsång och bara va eller så. Det är så himla mysigt och en riktig sommarkänsla kan jag säga. Men detta år var man i London, men hade mina shorts med Amerikanska flaggan på så de fick bli en symbol (eller vad man kan säga) haha men iallafall detta var ju intressant för er och veta ehe. Men tycker de är komiskt att vi firar den amerikanska men inte svenska nationaldagen, men de har bara blivit så. Tror de beror på att pappa och hans bröder har bott där och sen att vi känner folk där och jaa de är ju allmänt bäst så!
Men nästa år hoppas jag på att jag är i usa och firar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0