People can take everything away from you, but they can never take away the truth.

Lite seg med att uppdatera dom senaste dagarna men har inte haft tid har jobbat hela dagarna, och så fort jag kom hem från jobbet har de bara varit att göra sig i ordning för att åka till kalmar, var där på torsdagen och fredagen och sen igår va vi hos matilda och firade henne och jag kan säga shiit vilka roliga dagar jag har haft. Lätt en av dom bästa helgerna på länge alltså! Har räknat ihop timmarna jag sovit sen torsdagen och de är inte mer än 12 timmar sammanlagt.. så trött är man men de får man ta efter en så grym helg.
Tänkte fråga Linn och Matilda om jag kan få bilder från dom, ifrån helgen eftersom jag själv är så dålig på att ta bilder haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0